Avoin kirje Ruotsin ainutlaatuisesta menestystarinasta

Ruotsin merkittävä menestys tupakoinnin vähentämisessä vaihtoehtoisten nikotiinituotteiden, kuten nuuskan, nikotiinipussien ja höyrysuihkujen, ansiosta on osoitus turvallisempien vaihtoehtojen omaksumisen voimasta.

Tässä esitämme poliittisille päättäjille osoitetun avoimen kirjeen, jossa heitä kehotetaan jakamaan ja edistämään Ruotsin ainutlaatuista menestystarinaa.

Ruotsin tupakointiaste on EU-maiden alhaisin, vain 5,61 TP3T, mikä on hieman kansainvälisten kansanterveysjärjestöjen käyttämän virallisen 5%:n "savuttoman" rajan yläpuolella, ja Ruotsi on tulossa savuttomaksi tänä vuonna.

Se on ollut mahdollista Ruotsin harkitun lähestymistavan ansiosta tupakoinnin vaihtoehtoihin, jolloin tupakoitsijat ovat voineet siirtyä nuuskaan, tupakattomiin nikotiinipusseihin ja höyryihin. Tämä on johtanut siihen, että Ruotsissa on alhaisin tupakkaan liittyvien kuolemien ja sairauksien ilmaantuvuus Euroopassa.

Jos muut maat olisivat noudattaneet ruotsalaista lähestymistapaa, pelkästään Euroopassa olisi pelastettu lähes 3 miljoonaa ihmishenkeä vuosina 2000–2019.

Lataamalla avoimen kirjeemme ja tukemalla sitä, liity kasvavaan liikkeeseen, joka uskoo Ruotsin lahjan levittämiseen maailmalle – todistetun menetelmän miljoonien ihmishenkien pelastamiseksi.

Ryhdy toimiin nyt!

Jokainen ääni on tärkeä tässä tärkeässä tehtävässä. Älä vain seiso sivussa; olla osa muutosta. Tukesi voi olla kipinä, joka pelastaa miljoonia ihmishenkiä.

Yhdessä voimme kannustaa päätöksentekijöitä maailmanlaajuisesti omaksumaan Ruotsin savuttomuusstrategian.

Lataa, allekirjoita ja jaa avoin kirjeemme.

saatat pitää myös

Huomaavaiset pussit

Joka vuosi 700 000 ihmistä menetetään traagisesti kaikkialla EU:ssa tupakointiin liittyvien sairauksien vuoksi. Kuten EU arvioi erilaisia nikotiini...

Huomaavaiset pussit